Friday 16 January 2015

Set Milkbooster Shaklee - Sejarah Shaklee Dalam Diri Saya

Assalamualaikum...

Just nak 1 cerita & boleh dikire testimoni juge lah...jemput baca ye...

Sy start tjebak dgn shaklee sebab set milbooster...ESP+ALFALFA...

amek mase anak umur 1y2m...susu cair mcm air masak je...anak nyusu tak puas...

Pujuk hsbn belikan, hsbn tak caya susu cair...sy picit sikit & tunjuk kt husband, terus termenung then beri izin sy order set tu...

Selepas saya minum ESP 2 kali, dan telan ALFALFA 3 kali gak, 2-3 biji setiap kali...hasil nye sangat2 memberangsangkan...susu pekat macam berkolostrum sgt2...tidur malam2 boleh basah baju...Alhamdulillah...seronok...

Terus cakap kt husband nk dftr ahli sb nk konsisten amek 2 items ni smpi anak berhenti bf...Alhamdulillah, Allah & hsbn izin...

Smpi sekarang, sy setia dgn shaklee...dan dah macam2 yang saya pernah cube...semuanya saya berpuas hati...

Semua tu dengan izin Allah & restu suami saya...sangat bersyukur dengan percaturan Allah ini...Alhamdulillah

1 comment:

  1. Hehehe...selalunya memang suami mula-mula susah nak terima shaklee. Lepas tau kesannya kadang diorang yang lebih..

    ReplyDelete