Thursday 8 January 2015

Testimoni Vivix Lagi Tau

Assalamualaikum...

Saya nak share testimoni lagi...sharing testimoni vivix....jom baca pengakuan salah seorang ahli dalam group BnC yang Awesome tu...

"saya salah seorang pengguna vivix. dah dekat 3 bulan saya amalkan minum vivix. alhamdulillah badan rasa sihat dah tak terasa sakit2 badan macam dulu. sebelum ni saya pernah sakit badan sebelah kiri, dada rasa nyeri rasa macam dicucuk,kadang2 rasa sakit sampai ke tengkuk sbelah kiri. lengan pun rasa lenguh je hingga tak selesa buat kerja. pada mula nya saya ingat tanda2 sakit jantung sebab sakit tu attack sebelah kiri. 

sampai satu tahap (pada tahun 2012) saya pernah refer ke pakar di sri kota, dan buat full medical checkup dan xray. alhamdulillah rupanya bukan sakit jantung. tapi disebabkan masalah tisu otot dada saya terkoyak sikit. saya tak pasti apa punca sebenar tapi apa yang pasti doktor kata saya bebanan kerja lebih di sebelah kiri ( sebab saya lefthanded)

doktor kata bila tisu lembut pada otot dada kita terkoyak mungkin menjadi punca kesakitan dari jantung ke paru-paru,  otot-otot, tulang rusuk,  hinggalah ke saraf. so barulah saya tahu sakit dada sebelah kiri tak semestinya tanda2 sakit jantung. lepas doktor cakap mcm tu baru rasa lega sikit. patut lah satu badan rasa lemah selalu dan rasa sakit tu sampai ke tulang belakang.

Dari kecik sampai dah berumur ni buat kerja semua dengan tangan kiri. kerja ringan mahupun kerja berat semua guna tangan kiri. so doktor kata tak de ubat cuma perlu buat fisioterapi sendiri / urut dan kurangkan penggunaan tangan kiri. susah rasanya nak buat kerja sebelah kanan sebab dah terbiasa guna tangan kiri. So untuk kurangkan rasa sakit dan nyeri tu apa yang boleh saya buat hanya urut dan sapu minyak panas je. bertahun juga la saya terpaksa hadapi rasa sakit ni. hari2 rasa tak selesa bila buat keja. tapi terpaksa tahan juga.

Bila terbaca manfaat vivix boleh perbaiki dan pulihkan sel2 dalam badan saya teringin nak cuba. so saya kumpul duit beli vivix. dan sekarang dah dekat 3 bulan saya amalkan vivix alhamdulillah sangat2  rasa sakit dada & nyeri kat dada tu dah beransur hilang.

memang betul lah vivix betul2 power. so lepas ni saya akan jadi pengguna tegar vivix. badan rasa selesa je walaupun saya hanya minum 1 sudu vivix sehari."

Seronok kan baca....sampai kan saya sendiri pun dah mula amalkan Vivix sesudu kecil sebelum tidur...selain tu, saya amek setitik cumur pada muka macam pakai krim malam...

Naziera
0136290309

No comments:

Post a Comment