Wednesday 10 December 2014

AKU SEHEBAT BELIAU....

Assalamualaikum..

suatu hari di awal Disember 2014...
sedang saya kalut menyiapkan tempahan tasbih untuk customer...
saya menerima 1 amanat...

yaa.....
ianya umpana amanat dari beliau untuk saya jadikan panduan..
panduan untuk saya berusaha menjadi sehebat beliau...

beliau selalu cakap...
bila kita memberi, kita tidak akan berhenti menerima...
maka dengan itu saya kongsikan amanat yang diberi...
semoga ianya juga memberi manfaat untuk diri saya & anda semua...



Insya'Allah...
saya berazam untuk mengamalkan apa yang diamanatkan..
sebab saya bercita-cita untuk menjadi sehebat beliau..
beliau yang saya maksudkan adalah salah seorang idola saya...
PUAN SHAREEZA atau teramat mesra dengan pangilan kak cery...

NAZIERA...
anda adalah seorang insan hebat...
anda sehebat kak cery...
malah lebih hebat dari kak cery....

AMIN...YA RABBAL AL-AMIN....

*air mata bergenang kot saat menulis enry ni...dah macam buat puisi...

No comments:

Post a Comment