Tuesday 9 December 2014

I'M BACK!!!!!

Assalamualaikum..

Ya Allah!!
Rindu nya dengan blog saya ni....dah 9 hari saya tak update apa2 kat sini...
bukan malas ye..tapi saya sibuk menyiapkan tempahan tasbih...
300 utas tasbih perlu siap sebelum 11/12/14....
Alhamdulillah, siap juga semalam & dah diposkan semalam juge

300 utas tasbih

Alhamdulillah...
Allah bagi rezeki lagi...
semalam ada sorang lagi customer tempah 40 utas tasbih...
Alhamdulillah, esok dah boleh pos sebab dah siap....

40 utas tasbih
yang coklat idea saya
yang pink idea customer


Lega & seronok...
sebab lepas ni saya boleh luangkan lebih banyak masa untuk bisnes kesayangan saya yang 1 lagi tu...
SHAKLEEEEEEE!!!!!!

I Love SHAKLEE sooooo much!!!

sepanjang proses menyiapkan tempahan tasbih, saya tetap amalkan Shaklee...
antaranya OSTEMATRIX...
duduk tercongok atas lantai lelama buat tasbih, memang rasa lah sakit pinggang, kaki & punggung..
Alhamdulillah, sebelum tidur saya telan OSTEMATRIX...
lega & dapat tidur lena...

penyelamat di kala sakit pinggang melanda

Jadi, jika anda ada sebarang pertanyaan mengenai apa-apa produk Shaklee, anda boleh lah

  • sms/whatsapp saya Naziera Roslan 013-629 0309 atau;
  • email ke naziera899@gmail.com
  • cari saya di Facebook Naziera Roslan



DISCLAIMER
Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments:

Post a Comment