Thursday 18 December 2014

Usah Biar Tulang Rapuh

Assalamualaikum...

entry kali ni just nak belanja keratan akhbar ni je..
sebagai peringatan untuk diri sendiri & kawan2 semua...


nampak gayanya kenalah amalkan pengambilan kalsium & vitamin D lebih sikit dari biasa..
tubuh badan ni macam lama lagi nak guna....Insya'Allah kalau Allah panjangkan umur...

pilihan saya???
semestinya OsteMatrix Shaklee...
senang...telan je...

kawan2 pilih yang macam mana???
nak pilih OsteMatrix jugak???
meh hubungi saya ye...
  • sms/whatsapp saya Naziera Roslan 013-629 0309 atau;
  • email ke naziera899@gmail.com
  • cari saya di Facebook Naziera Roslan


DISCLAIMER
Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

1 comment:

  1. jiran saya mengalami kerapuhan tulang yg kronik sampai tak leh berjalan. memang bahaya osteoporosis

    ReplyDelete