Sunday 14 December 2014

OSTEMATRIX - Pembantu Di Saat Memerlukan

Assalamualaikum...

Entry kali ni saya nak kongsikan info ringkas tentang salah satu supplement yang saya suka...dan supplement ini macam wajib ade dalam rumah saya...supplement ni sangat membantu melegakan sakit2 yang lazim kita alami..

Ostematrix...itulah namanya...umpana 'pain killer' yang membantu melegakan beberapa sakit atau masalah yang selalu serang pada saat2 yang kita tak jangka..tapi sebelum tu, jom baca info ringkas tentang Ostematrix yang saya ambil dari www.shaklee2u.com.my...semoga bermanfaat..

OSTEMATRIX


Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrix™ membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Kalau masih ingat, sebelum ini saya tiba2 diserang sakit kepala & sakit gigi..baca kisah ini...salah satu supplement yang saya telan adalah Ostematrix ni lah...selain sakit kepala & sakit gigi, Ostematrix ni juga Insya'Allah boleh melegakan beberapa masalah lain seperti:

  • sakit pinggang
  • lenguh kaki & badan
  • sembelit
  • bayi kuning (ibu yang makan, nanti khasiatnya disalurkan melalui susu ibu)

banyak lagi sebenarnya...tapi ini antaranya lah...Ostematrix ni sesuai atau wajib dibawa bersama kalau saya travel ke mana2 & balik kampung...sebab ini lah pengganti Paracetamol saya sekarang...sooooo in love with Ostematrix....

Jadi, jika anda ada sebarang pertanyaan mengenai apa-apa produk Shaklee, anda boleh lah:
  • sms/whatsapp saya Naziera Roslan 013-629 0309 atau;
  • email ke naziera899@gmail.com
  • cari saya di Facebook Naziera Roslan

DISCLAIMER
Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments:

Post a Comment