Thursday 11 December 2014

SURIRUMAH MC 2 HARI...

Assalamualaikum...

sambil2 masak pagi tadi, saya teringat pulak saya sakit kepala masa otw balik dari Kuantan awal minggu lepas...sakit kepala tu mula serang lepas saya abis makan 2-3 jenis buah, beli kat R&R Lanchang...pelik jugak mase tu..takkan sakit sebab makan banyak buah kot kan...

sampai umah sewa, masih sakit & macam makin kuat denyutnya....beberapa jam lepas tu, start lah rasa ngilu2, sengal2 & sakit2 gigi...saya pikir, ni mesti sebab makan honeydew yg kuning tu...cantaloupe nama buah tu...sebab tu jelah yang keras, buah2 lain semua lembut2...

ni lah rupe cantaloupe...sedap sebab rangup...

apa saya buat??? mesti lah saya nak cube tidur..tapi sebelum tidur tu saya siap2 telan 2biji OSTEMATRIX & 1biji B-Complex....dapat lah lena sejam dua...Alhamdulillah...

bangun tidur petang tu, masih sakit...frust jugak sikit sebab mase tu saya banyak benda yang saya nak buat...tapi saya sabar, Istigfar banyak2...lepas husband g kerja malam tu, selesai Isyak, saya telan lagi OSTEMATRIX & B-Complex...terus masuk bilik, baring2 & terlelap...Bangun Subuh, Alhamdulillah....sakit & denyut kepala dah hilang...Lega sangat...cuma gigi je yang masih ngilu...malam hari kedua ni pun saya masih juge telan OSTEMATRIX & B-Complex..

Alhamdulillah, bangun Subuh hari ke 3 semua nya dah lega...memang hilang sepenuhnya...berkat sabar & konsisten makan 2 supplement yang saya yakin memang sangat2 berkesan untuk sakit kepala & sakit gigi....memang the best lah Shaklee ni...terima kasih Allah, bagi rezeki lebih beli OSTEMATRIX & B-complex beberapa bulan lepas..

sepanjang 2 hari tu memang 1 apa pun saya tak buat..tempahan tasbih yang masih banyak, saya mampu tengok je manik2 yang ada...business Shaklee pun saya tak update...parcel shaklee sampai saya letak tepi dulu...lebih kronik, masak pun tidak...semua beli...hihihi

kalau korang nak tau, walaupun kepala & gigi sakit, tidur saya cukup lena....sebabnya, 2-2 supplement yang saya ambil tu memang berfungsi menenangkan & memberi tidur yang lena...Alhamdulillah...1 biji panadol/paracetamol langsung saya tak ambil...

sakit ni salah satu nikmat Allah bagi kat kita kan??? sepanjang saya MC 2 hari tu, husband banyak tolong uruskan umah & Haqeem...husband balik kerja pagi2 tapaukan makanan...tolong sidai pakaian...picit2 & tenangkan saya bile kepala berdenyut....Ya Allah, besar nikmat Allah bagi kat saya...Alhamdulillah, terima kasih Allah & husband...

Alhamdulillah, Haqeem pun tak banyak ragam...yang ni saya kagum...Haqeem macam paham bila saya bagitahu yang saya tak larat, saya nak tidur semua tu...semakin bijak anak ummi ni...

betullah tindakan saya sentiasa pastikan stok OSTEMATRIX & B-Complex ada di umah..kadang2 saya bawa 2 supplement ni bila balik kampung & travel mane2...sangat berguna & membantu ketika kecemasan macam ni...sekarang boleh lah saya buang semua stok2 paracetamol yang ada kat umah ni...telan Shaklee je lepas ni....Alhamdulillah...

Jadi, jika anda ada sebarang pertanyaan mengenai apa-apa produk Shaklee, anda boleh lah:
  • sms/whatsapp saya Naziera Roslan 013-629 0309 atau;
  • email ke naziera899@gmail.com
  • cari saya di Facebook Naziera Roslan


DISCLAIMER
Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments:

Post a Comment