Wednesday 10 December 2014

INFO RINGKAS - Sustained Release Vita-C™ Plus

Assalamualaikum...

bersempena promosi Sustained Release Vita-C™ Plus bulan ini,
jom kita tengok info ringkas mengenai vitamin hebat ini..
info saya ceduk dari website shaklee..


Sustained Release Vita-C™ Plus


Bekalan Vitamin C Serba Semula Jadi untuk Sepanjang Hari

Sustained Release Vita-C adalah pilihan paling tepat yang mampu bertindak sepanjang hari bagi membekalkan semula vitamin C yang hilang daripada tubuh disebabkan oleh aktiviti harian.

Sustained Release Vita-C 500mg dengan rumusan serba semula jadi ini memenuhi keperluan vitamin C tubuh, serta amat penting untuk menyihatkan tulang, gigi, gusi dan seluruh tubuh secara amnya.*

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Haaaa....sebijik2 saya ceduk dari website tu...
nama pun info ringkas kan...
next entry saya cerita lebih lagi tentang vitamin kegemaran ramai ni..

Jadi, jika anda ada sebarang pertanyaan mengenai apa-apa produk Shaklee, anda boleh lah

  • sms/whatsapp saya Naziera Roslan 013-629 0309 atau;
  • email ke naziera899@gmail.com
  • cari saya di Facebook Naziera Roslan


DISCLAIMER
Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments:

Post a Comment