Wednesday 10 December 2014

INFO RINGKAS - Vita-E Complex®

Assalamualaikum...

entry sebelum ni saya dah kongsi info Sustained Release VITA-C Plus
so, kali ni saya nak kongsikan info tentang 1 lagi supplement yang dipromosikan bulan ini...
Vita-E Complex...
vitamin yang sangat berkait rapat dengan kecantikan..

Vita-E Complex®


Vita-E Complex® mengandungi vitamin E (d-alfatokoferol) asli daripada minyak sayuran serta selenium yang berperanan melengkapi aktiviti vitamin E.

Setiap kapsul sofgel menyediakan:

  • 400IU vitamin E semula jadi dan 65mcg selenium.
  • Membantu mengekalkan kesihatan yang baik
Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

memang ringkas gile infonya..
saya ceduk info ni juge dari website shaklee tau...
entry akan datang saya akan terangkan lebih lagi...jangan risau ye...

Jadi, jika anda ada sebarang pertanyaan mengenai apa-apa produk Shaklee, anda boleh lah

  • sms/whatsapp saya Naziera Roslan 013-629 0309 atau;
  • email ke naziera899@gmail.com
  • cari saya di Facebook Naziera Roslan


DISCLAIMER
Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments:

Post a Comment