Monday 24 November 2014

APA ITU MEALSHAKE SHAKLEE???

Assalamualaikum...

Petang ini skali lagi aku bagi haqeem minum Tamar Cocoa yang aku campurkan dengan sesudu Mealshake Shaklee...Haqeem minum & cakap 'Lazaaat...." sambil bagi thumb up kat aku...hihihi

MEALSHAKE????? Apa tu????

sebelum ini aku pernah tulis entri berkaitan kebaikan Mealshake ni..boleh baca kat sini.. ada juge entri yang aku cerita pasal haqeem makin berselera sejak minum Mealshake..baca kat sini...

entri kali ni aku rasa macam nak terang sikit lah ape itu Mealshake Shaklee yang selalu aku bagi Haqeem minum tu....semoga bermanfaat ye...



Apa itu MealShake? 

Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda...

Setiap bancuhan MealShake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat.

Naturally good nutrition n great taste. No artificial flavor,colors,sweeteners or preservatives added..


  • a wholesome instant breakfast
  • a delicious,inexpensive meal in hurry
  • a nutrition packed meal supplement
  • a detectable snack any time
  • an ideal meal for people watching their weight or controlling total fat cholestrol and sodium

Siapa yang perlukan MealShake? 



  • sesuai utk semua kanak2 terutamanya yang kurang selera mkn
  • sesuai utk semua kanak2 yang mengalami sembelit
  • sesuai utk kanak2 yang mempunyai masalah obese. 
  • Ibu2 mengandung atau menyusu,
  • ibu2 hamil yang mengalami alahan
  • ibu2 yang sedang berpantang
  • pesakit2 dlm proses pemullihan selepas operation, 
  • mereka2 yg inginkan kulit cantik,
  • mereka2 yang ingin kekal sihat
  • yang tak gemarkan supplemen dalam bentuk tablet (Mealshake ni datang dlm bentuk serbuk,dibancuh jd minuman yg lazat).
  • bagus utk mereka yang ingin menambah/memantau berat badan..
  • warga tua (macam 1 iklan tu: tak boleh kunyah??? minum saja..kihkihkih)

Alhamdulillah....aku rasa betul tindakaan aku bagi haqeem minum Mealshake ni..Insya'Allah banyak khasiat yang haqeem dapat..Nak harapkan masakan aku, belum tentu khasiat & zat nya dapat sampai pada haqeem yang tengah nak membesar tu...

Jadi, jika anda ada sebarang pertanyaan mengenai apa-apa produk Shaklee, anda boleh lah
  • sms/whatsapp saya Naziera Roslan 013-629 0309 atau;
  • email ke naziera899@gmail.com
  • Facebook Naziera Roslan

DISCLAIMER
Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments:

Post a Comment