Thursday 20 November 2014

LULUS....ALHAMDULILLAH...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah... hari ni aku & husband happy & bersyukur sangat...nak tau sebab ape, meh nak cerita...

ingat lg tak entri pasal Perodua Axia???

sehari lepas aku g tgk Axia kat showroom tu, aku & husband g jumpe dgn salesman untuk booking Axia.. keadaan wira kesayangan kitorang menjadi push factor yang kuat untuk kitorang booking Axia secepat yang mungkin...huhuhu

sempat minum lagi...air kosong je untuk haqeem

salesman yang member husband rekemen
en.gaz nama dia

settled booking...esoknya terus dapat tau loan lulus...Ya Allah, memang betul Kau mudahkan urusan kami...Alhamdulillah...

senyum aku bile husband wassap ni kat aku...

lepas pikir & bincang laki bini, maka pagi tadi kitorang terjah Maybank tuk sign agreement...Ya Allah, sekali lagi Kau mudahkan urusan kami... Alhamdulillah, lega sebab rate yang tertera pada agreement lebih rendah dari yang dijangkakan...

sekarang, misi untuk kumpul duit downpayment plok...DP kitorang agak tinggi sb nak kami nak kecikkan komitmen setiap bulan... Doakan kitorang ye...

gini lah rupe bakal kereta kitorang...pinjam dr en.google dulu
dah dapat nanti, baru tunjuk yang real..
Tunggu next progress k...

No comments:

Post a Comment