Monday 10 November 2014

SUAMIKU EN.SOTONG.....

Assalamualaikum....

Terlupe plok hari baru Isnin...Rase macam dah Selasa je...ape tak nye, semalam husband keje..Mati2 ingat kan dah Selasa...nasib x beriya angkut sampah kluar rumah sb Rabu lori sampah dtg..huihuihui

So, hari ni ade lah drama "Suamiku En. Sotong" kat astro...cadang nya, malas nak layan so aku pun ngadap lah laptop tuk update blog & blogwalking..

Tapi serious aku cakap..gelagat si "jebat" atau pelakon sebenarnya si Sharnaaz Ahmad sangat2 mencuit hati...tertinjau2 jugak aku dr tadi... entri yang boleh siap 5min, 15min baru siap...

Husband aku plok setia tunggu drama ni..minat sangat dgn "jebat"...katanye kekatangan "jebat" yang buat dia suka tgk....kihkihkih

"jebat" 

so, biar lah husband aku layan..bukan selalu dapat tgk tv memalam..minggu ni die keje siang, aku bg peluang dia take over tv...at least dia x ngadap handphone je...boleh jugak dia layan2 Haqeem sambil2 tgk tv...

Selamat menonton suamiku....


No comments:

Post a Comment