Sunday 23 November 2014

EMERALD GREEN

Assalamualaikum..

2 hari lepas stok pearl selamat sampai umah...baik hati juge driver Nationwide tu...stok pearl yang patut sampai Isnin, tapi driver tu nak hntr pada hari yg sama jugak...sebab dia duduk 1 taman perumahan dengan aku...Alhamdulillah

Kali ni ada beberapa pearl warna baru yang aku order...salah satu nya warna Hijau Gelap...tapi boleh kot aku nak kate mcm Emerald Green...

Malam tadi aku sempat lah test gabung2kan hijau gelap ni dgn beberapa warna lain...tak boleh tidur punya pasal, dapat lah 6 utas tasbih...
cantik2 semuanya

emerald green+yellow

emerald green+light green

emerald green+white

Insya'Allah nanti nak try gabung warna lain2 plok..

Kalau berminat, moh ler tempah dari saya ye....
Jadi, jika anda ada sebarang pertanyaan mengenai cara2 untuk menempah, anda boleh lah
  • sms/whatsapp saya Naziera Roslan 013-629 0309 atau;
  • email ke naziera899@gmail.com
  • cari saya di Facebook Naziera Roslan


No comments:

Post a Comment