Sunday 9 November 2014

HAQEEM BERSELERA...

Assalamualaikum...

pada saat ini, 11:19pm, 9nov2014...
sedang aku sibuk menghadap laptop untuk blogwalking...
anak teruna aku, Muhammad Haqeem ni x berhenti mengunyah....

anak bertuah makan atas tilam...

siang tadi Haqeem makan banyak karipap yang aku buat..
seronok tengok dia berselera makan..


homemade karipap tuk kali ke-2 dlm hidup aku...Alhamdulillah sedap...

semalam mase kat kenduri sepupu husband pun dia makan banyak..
2 pinggan nasi beriyani (1 1/2 senduk gitu) sebab 2 kali makan..
2 ketul karipap...tu minta lagi tapi dah habis pulak...

Alhamdulillah...

Sebenarnya, 2 hari lepas Haqeem requested air Tamar Cocoa..
aku pun tambah lah setengah sudu MEALSHAKE SHAKLEE dalam tamar cocoa nye tu...
Alhamdulillah, dengan izin Allah selera haqeem bertambah ok...
Sebelum ni x ok sgt sb dia mcm takut nak makan banyak, makan nasi 2-3 sudu, dh xnak...

Ape pulok MEALSHAKE ni????
haaa...tengok gambarnye dulu ye...next entry aku cerita...
jeng....jeng....jeng....

ni lah rupenya Mealshake Shaklee...

Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

No comments:

Post a Comment