Friday 28 November 2014

DUIT TERSEKAT DALAM CDM???? AAARRRGGGGGHHHHH!!!

Assalamualaikum...

kali ni just nak bgtau 1 pengalaman baru dalam hidup aku...

petang tadi, duit aku boleh stuck dlm Cash Deposit Machine (CDM) kat Maybank....aarrggghhh...memang gelabah lah kejap..duit banyak plok tu..tapi bukan duit aku..hehehe...tambah plok mase tu grill main entrance Maybank tu dh tutup...

Alhamdulillah, bertembung dgn sorang staff Maybank yang kebetulan kluar....dia bawak aku jumpe guard kat pintu lain...banyak pintu rupenye Maybank ni...tapi aku tak dbenarkan masuk...just bincang2 kat pintu...

salah sorang guard tolong amek kn borang repot & pen...aku pun isi...then jumpe dgn sorang staff yg handle kes2 duit stuck ni...juge dkt pintu je....dgr staff ni explain serba sikit, lega lah kejap...tapi x lega sgt lah...

sebab nya, hari ni jumaat & dh dekat pkul 4.30ptg...maka, Isnin nanti baru boleh tahu status duit tu...huhuhu...

aku contact member yg keje Maybank Bentong, dia cakap duit tu ok, & biasa nya mmg akan selamat masuk akaun kita...FUUUHHHH!!! Lega, Alhamdulillah...

tapi sbnrnya xkan lega selagi belum selesai...sebab tu bukan duit aku...skrg ni, terus kan berdoa supaya semua nya BERESSSS!!!!

tu lah pengalaman berharga hari ni...aku siap marah lagi guard tu sb x bagi aku masuk dlm tuk isi borang...dia suruh aku isi kat kwsn yg grill dh tertutup td tu...tapi aku dah minta maaf dgn dia..hihihi...

sekian...

No comments:

Post a Comment