Sunday 2 November 2014

Salam Perkenalan

Assalamualaikum....

Salam perkenalan dari saya...

hari ni 1st time dapat create blog dgn jaya nya...walaupun si teruna duk meraung kat sebelah...bukan xnak pujuk, tapi sekali sekala dibiarkan adalah lebih baik drpd diturut segala kehendaknya....now si teruna dah kembali diam...Alhamdulillah...

ok lah...sy terpanggil tuk create blog ni sb saya teruja melihat rakan2 SID Shaklee saya yang ade blog jauh lebih ke depan berbanding sy...walaupun sy dah hampir 2 tahun menjadi pemgedar Shaklee.....terlalu lama saya leka dgn dunia sy sendiri....huhuhuhu....so, bulan ni, hari ni, saya mau bangkit dr kelekaan saya selama ni....jom berkenalan dgn sya ye....kihkih

name saya Naziera binti Roslan, merupakan anak ke 3 dari 4 org adik beradik...saya adalah isteri kesayangan suami saya, Mohd. Solekhan Ramly....juga ibu mithali kepada Muhammad Haqeem...saya adalah seorang W@HM kerana saya adalah seorang pengedar sah Shaklee dgn ID:885573...

ini lah family kecil saya...antara insan2 kesayangan saya dunia akhirat.

selain terjebak & jatuh cinta dgn Shaklee, saya juga menerima tempahan tasbih glass pearl....ini mmg minat saya...sy suke 'memetek' benda2 yang macam ni...sy dulu saya suke gubah hantaran & berangan nak buat bisnes dari rumah dgn memgambil tempahan gubahan hantaran, tapi mungkin bukan rezeki maka terkubur macam tu je lah angan2 tu...sekian lama pikir, akhirnya saya decided tuk ambil tempahan tasbih...jadikan minat suatu yang boleh mendatangkan duit...dan Insya'Allah bekalan untuk akhirat juge....

setakat ni, Alhamdulillah...sy memilih untuk jadikan 2 bisnes ini untuk mengubah hidup saya, Insya'Allah...Shaklee adalah keutamaan saya sekarang manakala tasbih itu sebagai minat...

serba sedikit tentang diri saya...banyak lagi yg nak kene blajar pasal blogging ni...biase lah 1st time ade blog...hihihi...Happy....Insya'Allah, esok & hari2 seterusnya, banyak lagi entri yg bakal menyusul....name pun "Ceritera Hidup Naziera" banyak lah yg nak dikongsikan....

No comments:

Post a Comment