Thursday 27 November 2014

BALIK KAMPUNG....

Assalamualaikum...

hari ni aku bersiaran dari umah bonda tercinta di Seberang Balok...aku & family balik bercuti kat kampung 4-5 hari...

asalnya nak bercuti ke langkawi tapi x jadi sebab tiket KTM abis...cuti husband plak dh approved..maka kami decided balik kampung sebelah aku...

bile balik kampung, aku mmg tak tinggal supplement2 Shaklee aku...sebab rase macam x best bile tak telan Shaklee ni..mase mule2 dulu, mmg segala tok nenek aku angkut...tapi sekarang aku angkut mane yang aku rase penting je...


Haaaa....nampak tak dalam gambar atas tu...yang 3 tu macam wajib bawak balik atau bawak g travel mane2...
  • Alfalfa - untuk detok...perangsang untuk minum lebih banyak air masak...pelawas pun ye jugek...
  • Lecithin - untuk kurangkan rasa bersalah makan makanan sedap2 yang mak or mertua masak...hihihi...
  • Ostematrix - untuk kecemasan terutama bile sakit pinggang, lenguh2 kaki & pening2...
jarak dari umah sewa di Rawang ke Seberang Balok lebih kurang 4-5jam perjalanan...dari umah sewa ke umah mertua di Felda Lui Selatan 2 pun lebih kurang 4jam...aku pulak skrg dah berani drive, so selalu sangat lah berganti2 dgn husband...walaupun kete auto, tapi tetap juge lenguh kaki & sakit pinggang...

tilam & katil kat 2-2 kampung plok special...memang kompem sakit lah belakang ni kalau tidur...so, Ostematrix tu betul2 membantu...

Sekian sahaja untuk kali ni...

No comments:

Post a Comment